Lochy w Strefie Mroku

W strefie Mroku spotkasz trudniejszych wrogów niż w Strefie Światła, za pokonanie każdego przeciwnika otrzymasz nagrody w postaci złota, przedmiotów, masz szansę na zdobycie Epickiego Przedmiotu. Nie martw się, że nie podołasz przeciwnikom, Twoi towarzysze z chęcią Ci pomogą! Znajdziesz tu również tornado w którym spotkasz aż 1000 przeciwników.
Poniżej pokazałem lochy w Strefie Mroku i oznaczyłem numerem lochu.

sfgame lochy w strefie mroku

Jak odblokować Strefę Mroku?

Klucz do pierwszego lochu w Strefie Mroku możesz wykopać z Kopalnii, musisz mieć 125 poziom oraz mieć odblokowaną wieżę

# Nazwa Lochu Sposób odblokowania Nagroda
1 Zbezczeszczone Katakumby Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy masz 125 poziom i wieże
2 Kopalnie Glorii Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
3 Ruiny Gnark Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
4 Grota Korsarzy Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
5 Ołtarz Szmaragdowej Łuski Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
6 Toksyczne Drzewo Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
7 Strumień Lawy Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
8 Świątynia Zimnej Krwi Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
9 Piramida Szaleństwa Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
10 Twierdza Posępnego Czerepu Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
11 Cyrk grozy Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
12 Piekło Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
13 13. piętro Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
14 Easteros Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
15 Tornado Otworzy się, gdy otworzysz 1. loch Punkty Doświadczenia (zawsze) złoto/przedmiot zależnie od poziomu tornada
16 Uświęcona Tradycją Szkoła Magii Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy masz 350 poziom
17 Hemorridor Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy pokonasz 5 przeciwników z wcześniejszego lochu
18 Karuzela z Idolami Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy masz 222 poziom oraz odblokowaną wieżę
19 Nordyccy bogowie Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy masz 280 poziom.
20 Góra Olimp Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy masz 300 poziom.
21 Karczma mrocznych sobowtórów Klucz wykopiesz z z kopalni, gdy masz 350 poziom.
Warto wiedzieć: Gdy w Tornadzie przeciwnik zabierze nam mniej niż 90% życia możesz zaatakować kolejnego potwora bez konieczności wydawania grzybka.