Gabinet magii
W gabinecie magii znajdziesz przede wszystkim biżuterie dla siebie i swoich
towarzyszy kupisz tu również mikstury (które opisze
poniżej), klepsydry. Oprócz tego, gdy osiągniesz 70 poziom będziesz mógł kupić tu klucz do
6 lochu. Podobnie jak w
Zbrojowni Przedmioty możesz kupować za złoto, niektóre
wymagają od Ciebie dodatkowo grzybków. Możesz tutaj znaleźć również
Pupila o nazwie Szlauwąż.
Przedmioty resetują się codziennie
o godzinie 00:00. Jeśli nie chcesz czekać-możesz wydać grzybka, aby oferta sprzedawcy się zmieniła.
Po osiągnięciu 66 poziomu, będziesz mógł kliknąć miejsce oznaczonym czerwonym kółkiem, aby przejść do Wiedźmy.
Mikstury
W grze istnieje 5 rodzajów mikstur. Każda odpowiada za inną statystykę, są to:
Siła, Zręczność, Inteligencja, Szczęście, Wytrzymałość. Kupisz je w trzech
wersjach: +10%, +15%, +25%, i kosztują tylko złoto. Oprócz tych mikstur możesz trafić również na Eliksir Żywotności. Zazwyczaj oprócz złota zapłacisz również grzybki, ale czasem
trafisz na okazje, gdzie wystarczy złoto, aby kupić tę miksturę.
Poniżej zobaczysz wszystkie mikstury w
grze, przeczytasz też, od którego poziomu są dostępne i co właściwie dają.
Nazwa | Wygląd | % do statystyk | Od którego poziomu |
---|---|---|---|
Eliksir Knajpianego Filozofa | +10% do inteligencji | 1 | |
Eliksir Kujona | +15% do inteligencji | 15 | |
Eliksir Fizyka Molekularnego | +25% do inteligencji | 30 | |
Eliksir Odkręcacza Konfitur | +10% do siły | 1 | |
Eliksir Stalowego Uścisku Dłoni | +15% do siły | 15 | |
Eliksir Wyciskania na Klatę | +25% do siły | 30 | |
Eliksir Żonglera | +10% do zręczności | 1 | |
Eliksir Pana Miyagi | +15% do zręczności | 15 | |
Eliksir Dryblingu | +25% do zręczności | 30 | |
Eliksir Grotołaza | +10% do wytrzymałości | 1 | |
Eliksir Leśnika | +15% do wytrzymałości | 15 | |
Eliksir Maratończyka | +25% do wytrzymałości | 30 | |
Eliksir Laureata Nagrody Pocieszenia | +10% do szczęścia | 1 | |
Eliksir Zwycięzcy Lotto | +15% do szczęścia | 15 | |
Eliksir Rozbijacza Banków | +25% do szczęścia | 30 | |
Eliksir Żywotności | +25% do Punktów Życia | 1 |